Zapraszamy do zapoznania się z naszym cennikiem. Cała oferta jest skonfigurowana MODUŁOWO tak by mieli Państwo pełny wgląd i pełną kontrolę nad ostateczną ceną naszej usługi. Cennik jest oparty o 4 POZIOMY JAKOŚCIOWE, które oferujemy dla naszych klientów po to by dopasować się maksymalnie do Państwa wymagań, oczekiwań i możliwości.
Prosimy pamiętać, że materiały i cena nie są wyłącznym wyznacznikiem jakości usługi! Tutaj liczy się głównie WIEDZA, DOŚWIADCZENIE i wypracowane przez lata UNIKALNE WŁASNE ROZWIĄZANIA. To wszystko oddajemy do Państwa dyspozycji w postaci naszej usługi …
DO KAŻDEGO ZLECENIA PODCHODZIMY INDYWIDUALNIE DLATEGO ZAPYTAJ NAS O SZCZEGÓŁOWĄ WYCENĘ DO TWOJEGO AUTA!
.
.
TO CO NIEZBĘDNE ... czyli bardzo duża poprawa w super cenie!
WSZYSTKO CO NIEZBĘDNE ... najczęściej wybierana oferta na rynku!
WSZYSTKO CO MOŻLIWE ... czyli maksymalne wyciszenie samochodu!
▪ DLA KOGO TEN PAKIET JAKOŚCIOWY? dla właścicieli oczekujących znacznego obniżenia poziomu hałasu przy zachowaniu niewysokiej ceny, rozwiązanie idealne do aut klasy mini, miejskiej i kompakt, ale sprawdzi się też w innych pojazdach!
▪ ZAKRES PRAC W TYM PAKIECIE JAKOŚCIOWYM: w tym standardzie demontujemy te elementy wnętrza auta, które są niezbędne z punktu widzenia eliminacji głównych źródeł hałasu, BEZ demontażu deski rozdzielczej przy wyciszeniu kompleksowym (z deski demontujemy tylko łatwo usuwalne elementy), bagażnik demontowany jest w całości; w tym wariancie stosujemy 2 warstwy materiałów tłumiących KLASY OPTIMUM (ŚREDNIEJ) w każdym miejscu
▪ WYCISZENIE BAZOWE OBEJMUJE: wyciszenie nadkoli przód od strony koła, wyciszenie nadkoli przód od strony wnętrza, kompletne wyciszenie podłogi przód, wyciszenie elementów tunelu środkowego, wyciszenie podłogi pod tylną kanapą , wyciszenie bagażnika kompletne: błotniki, nadkola od strony błotników, nadkola od strony wnętrza, cała podłoga łącznie z muldą koła zapasowego PLUS 2 NASZE ROZWIĄZANIA SPECJALNE ! zakres może nieco różnić się w każdym samochodzie ze względu na zastosowanie rozwiązania budowy wnętrza!
✅ DODATKOWE OPCJE, które możesz dokupić DO PAKIETU BAZOWEGO:
…
▪ DLA KOGO TEN PAKIET JAKOŚCIOWY? dla nieco bardziej wymagających samochodów lub właścicieli oczekujących doskonałego efektu wyciszenia w dobrej cenie, rozwiązanie nadające się do każdego samochodu, ale dedykowane przede wszystkim do samochodów klasy średniej+ i aut SUV oraz sportowych coupe, doskonały stosunek jakości do ceny! NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANY PAKIET W NASZEJ FIRMIE!
▪ ZAKRES PRAC W TYM PAKIECIE JAKOŚCIOWYM: w tym standardzie demontujemy te elementy wnętrza auta, które są niezbędne z punktu widzenia eliminacji wszystkich głównych źródeł hałasu, BEZ demontażu deski rozdzielczej przy wyciszeniu kompleksowym (z deski demontujemy tylko łatwo usuwalne elementy), bagażnik demontowany jest w całości; w tym wariancie stosujemy 2 warstwy, a na wielu elementach nawet 3 warstwy materiałów tłumiących naszej KLASY PREMIUM
▪ WYCISZENIE BAZOWE OBEJMUJE: wyciszenie nadkoli przód od strony koła, wyciszenie nadkoli przód od strony wnętrza, kompletne wyciszenie podłogi przód i tył, wyciszenie elementów tunelu środkowego, wyciszenie podłogi pod tylną kanapą , wyciszenie bagażnika kompletne: błotniki, nadkola od strony błotników, nadkola od strony wnętrza, cała podłoga łącznie z muldą koła zapasowego PLUS 3 NASZE ROZWIĄZANIA SPECJALNE ! zakres może nieco różnić się w każdym samochodzie ze względu na zastosowanie rozwiązania budowy wnętrza!
✅ DODATKOWE OPCJE, które możesz dokupić DO PAKIETU BAZOWEGO:
…
▪ DLA KOGO TEN PAKIET JAKOŚCIOWY? dla WYMAGAJĄCYCH KLIENTÓW oczekujących maksymalnego efektu wyciszenia, rozwiązanie nadające się do każdego samochodu, ale dedykowane przede wszystkim do samochodów klasy średniej+, luksusowej i aut SUV w tym także ich sportowych odmian
▪ ZAKRES PRAC W TYM PAKIECIE JAKOŚCIOWYM: w tym standardzie demontujemy niemal całe wnętrze auta, ale BEZ demontażu deski rozdzielczej przy wyciszeniu kompleksowym (z deski demontujemy tylko łatwo usuwalne elementy), w tym wariancie stosujemy minimum 2, a najczęściej 3 warstwy naszych TOPOWYCH materiałów tłumiących w każdym miejscu;
▪ WYCISZENIE BAZOWE OBEJMUJE: wyciszenie nadkoli przód od strony koła, wyciszenie nadkoli przód od strony wnętrza, kompletne wyciszenie podłogi przód oraz tył w tym pod fotelami, wyciszenie tunelu środkowego, wyciszenie podłogi pod kanapą tylną, wyciszenie bagażnika kompletne: błotniki, nadkola od strony błotników, nadkola od strony wnętrza, cała podłoga łącznie z muldą koła zapasowego PLUS 4 NASZE ROZWIĄZANIA SPECJALNE ! zakres może nieco różnić się w każdym samochodzie ze względu na zastosowanie rozwiązania budowy wnętrza!
✅ DODATKOWE OPCJE, które możesz dokupić DO PAKIETU BAZOWEGO:
…
▪ DLA KOGO TEN PAKIET JAKOŚCIOWY? jest to wersja pakietu ULTIMATE, ale dla NAJBARDZIEJ WYMAGAJĄCYCH KLIENTÓW oczekujących bezkompromisowo MAKSYMALNEGO MOŻLIWEGO EFEKTU WYCISZENIA w każdym możliwym aspekcie – kiedy cena nie jest głównym kryterium wyboru! ; w naszej nomenklaturze nazywamy ten pakiet „NA PLUSZOWO” kierując się opinią jednego z naszych klientów …
▪ ZAKRES PRAC W TYM PAKIECIE JAKOŚCIOWYM: jak ULTIMATE, ale w tym wariancie stosujemy minimum 2, a najczęściej 3 warstwy naszych HiGH-ENDOWYCH materiałów tłumiących sprowadzanych tylko i wyłącznie pod ten konkretny pakiet / projekt (tych materiałów nie używamy na co dzień ze względu na ich wysoką cenę, która odzwierciedla jednak ich wyjątkowe właściwości / skuteczność tłumienia)
▪ WYCISZENIE OBEJMUJE: bezkompromisowo całe auto bez dachu
✅ DODATKOWE OPCJE, które możesz dokupić DO PAKIETU:
ZAWSZE INDYWIDUALNIE PODCHODZIMY DO KAŻDEGO SAMOCHODU i KLIENTA.